Znajdujesz się na: Strona główna
eproINTRANET
Firmowy Intranet

Firmowy Intranet

Firmowy Intranet

Informacja oraz systemy informacyjne zawsze odgrywały istotną rolę decydującą o przebiegu procesów społecznych, politycznych i gospodarczych, w tym także procesów zachodzących w organizacjach.

Przepływ informacji, sposób ich gromadzenia i przekazywania jest nadal bardzo ważnym elementem funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw, a zarazem stanowi częsty problem, z którym muszą się one zmagać.

 

W swym codziennym funkcjonowaniu EPRO borykało się z dwoma zasadniczymi problemami. Pierwszy z nich wynikał z chęci ustawicznej poprawy jakości obsługi klienta, przy próbach minimalizacji nakładów, drugi zaś dotyczył poprawy skuteczności zarządzania realizowanymi w przedsiębiorstwie projektami. Kolejne problemy dotyczyły zarządzania wiedzą w organizacji oraz poprawy wydajności pracy. W przypadku EPRO, wiedza jest głównym czynnikiem produkcji przy świadczeniu usług jak i obsłudze klienta. W kwestii wydajności pracy, głównego problemu upatrywano się w sposobie przepływu informacji i wymiany wiedzy oraz w systemie kontroli.

 

zarządzanie

 

Jak pokazują doświadczenia niezliczonej ilości organizacji, receptą na wiele problemów trapiących współczesne przedsiębiorstwa jest wdrożenie systemu zarządzania wspartego na efektywnych rozwiązaniach informatycznych. Po przeanalizowaniu własnych potrzeb i przeglądzie dostępnych na rynku rozwiązań z dziedziny informatycznych systemów zarządzania, EPRO doszło do wniosku, że brak jest prostych, zintegrowanych systemów, które uwzględniają specyficzne potrzeby przedsiębiorstw usługowych.

 

Z myślą o usprawnieniu własnego funkcjonowania oraz o przedsiębiorstwach posiadających podobną specyfikę działania i podobne potrzeby oraz problemy, EPRO postanowiło opracować własny autorski informatyczny system zarządzania eproINTRANET.

 

U podstaw filozofii działania aplikacji eproINTRANET leżały następujące założenia:

Firmowy Intranet

  • usprawnienie przepływu informacji wewnątrz organizacji
  • skalowalność systemu – możliwość dostosowywania go do zmiennych potrzeb przedsiębiorstwa
  • możliwość działania na różnych bazach danych – zarówno płatnych jak i darmowych
  • możliwość korzystania z zasobów informacyjnych systemu nie tylko z terenu przedsiębiorstwa ale i poza nim
  • dbałość o utrzymanie regularnych kontaktów z klientami
  • archiwizowanie historii kontaktów z klientami
  • przestrzeganie ustalonych procedur obsługi klientów
  • efektywny przydział zadań przy realizacji projektów
  • kontrola jakości realizowanych projektów
  • generowanie pierwotnych dokumentów sprzedaży
  • generowanie dokumentów kadrowo-płacowych
  • gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie wiedzy organizacyjnej zapisanej w postaci elektronicznej
  • gromadzenie i wykorzystywanie wiedzy zebranej w bazie dobrych praktyk
  • efektywne i samodzielne zarządzanie pracą przez poszczególnych pracowników
  • generowanie raportów z obszaru działalności przedsiębiorstwa

Ważny aspekt stanowiła także kwestia bezpieczeństwa przechowywania i przesyłania informacji w systemie. Z tego względu nie zdecydowano się na wykorzystanie aplikacji klasy Web, uniezależniając się tym samym od luk tkwiących w przeglądarkach internetowych. W efekcie przeprowadzonych prac analitycznych i programistycznych został opracowany informatyczny system zarządzania eproINTRANET, realizujący wszystkie powyższe założenia.

zamknij

REGULACJE DOTYCZĄCE PLIKÓW COOKIES
Witryna, którą właśnie odwiedzasz używa Cookies. Są one wykorzystywane m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy oraz statystycznych. Korzystanie z witryny, jeśli ustawienia przeglądarki nie zostały zmienione, będą one zapisane w urządzeniu, z którego przeglądasz witrynę. Szczegóły znajdują się w dziale Polityka Prywatności.