Znajdujesz się na: Strona główna
Web marketing
Działania web PR

Działania web PR

Działania web PR

Zaistnienie przedsiębiorstwa w świecie Internetu wymaga zastosowania adekwatnych do charakteru działalności działań web PR.

Główna korzyść, płynąca z profesjonalnego prowadzenia działań PR w Internecie, to poprawienie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, stworzenie właściwego wizerunku firmy i zwiększenie świadomości marki wśród odbiorców.


Powierzając przedsiębiorstwu EPRO prowadzenie tych działań, macie Państwo pewność, że koncentrujemy się na maksymalizowaniu ich skuteczności, a nie na ich liczbie. Zawsze też służymy fachową pomocą przy właściwym ich doborze.

Do działań web PR należą m.in:

  • Social Media Marketing – działania polegające na publikowaniu treści w odpowiednio dobranych pod kątem grup docelowych serwisach społecznościowych.
  • Microblogging – to zbiór intensywnych działań opartych na bezpośredniej komunikacji z odbiorcą oraz wykorzystujących odpowiednie serwisy mikroblogowe.
  • Blogging – jest to budowanie wizerunku przedsiębiorstwa, opierająceBrand bloggingsię na stworzeniu bloga służącego publikowaniu wcześniej przygotowanych materiałów.
  • Brand blogging – to działanie budujące wizerunek ekspercki przedsiębiorstwa, opierające się na publikacjach artykułów w serwisach branżowych.
  • Amplifying – oznacza inicjowanie i moderowanie dyskusji na odpowiednie tematy w wybranych grupach tematycznych serwisów społecznościowych.
  • Word of Mouth Marketing – znany jest pod nazwą marketingu szeptanego, czyli uczestniczenia w dyskusjach na precyzyjnie dobranych forach tematycznych, blogach i serwisach internetowych.
  • Viral Marketing – to działania mające na celu rozpowszechnianie różnego rodzaju materiałów promocyjnych tj. filmy, grafiki itp..
  • Reklama banerowa – obejmuje opracowanie wizualnej i kontekstowej formy baneru reklamowego, oraz przedstawienie propozycji jego lokalizacji w Internecie.
  • E-mail marketing – to graficzne i kontekstowe opracowanie materiału promocyjnego do e-mailowej akcji wysyłkowej.
  • RSS channels – to działanie polegające na przygotowywaniu i wysyłaniu informacji do kanałów RSS.
  • Media relations – obejmuje tworzenie profesjonalnych materiałów na potrzeby publikacji w mediach.
  • Copywriting - oznacza redagowanie fachowych tekstów na wskazany temat.
  • Ankiety - tworzenie i publikowanie ankiet na wybrany temat.
  • Affiliate Program – czyli rejestracja, koordynowanie i raportowanie działań w wybranych programach partnerskich.

Misja przedsiębiorstwa oraz jego wizja w przyszłości determinuje wybór i sposób wykorzystania poszczególnych działań web PR. Nie istnieje jedna, sprawdzona recepta na sukces. To dlatego specjaliści EPRO najpierw dokładnie analizują sytuację Państwa przedsiębiorstwa i jego otoczenia, a dopiero później dobierają odpowiednie działania. Dzięki temu, w najbardziej wygodny i efektywny sposób, zaspokajane są rzeczywiste potrzeby Państwa przedsiębiorstwa.

zamknij

REGULACJE DOTYCZĄCE PLIKÓW COOKIES
Witryna, którą właśnie odwiedzasz używa Cookies. Są one wykorzystywane m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy oraz statystycznych. Korzystanie z witryny, jeśli ustawienia przeglądarki nie zostały zmienione, będą one zapisane w urządzeniu, z którego przeglądasz witrynę. Szczegóły znajdują się w dziale Polityka Prywatności.