Znajdujesz się na: Strona główna
Web marketing
Google AdWords

Google AdWords

Google AdWords

Kampania Google AdWords (zwana również kampanią linków sponsorowanych) to program reklamowy Google, polegający na wyświetlaniu reklamy w obrębie naturalnych wyników wyszukiwania Google oraz w obrębie stron internetowych stowarzyszonych z Google.

Linki sponsorowane to skuteczna forma reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Po wpisaniu dowolnej frazy w wyszukiwarce, wyniki wyszukiwania wyświetlane są w postaci wyróżnionych boksów reklamowych. Na poniższym rysunku, różowym tłem wyróżniono linki sponsorowane, natomiast białym wyniki naturalne.

 

AdWords

 

Dlaczego warto promować witryny za pomocą linków sponsorowanych?

  • Zasięg – w 2011 roku 67% polskich gospodarstw domowych korzystało z internetu (wg raportu IAB 2011). Wskaźnik ten co roku sukcesywnie wzrasta co najmniej o kilka oczek. Dzięki linkom sponsorowanym będą mogli Państwo zaprezentować potencjalnym klientom swoją ofertę lub serwis www.
  • Dotarcie do docelowych klientów – użytkownicy Internetu posługują się frazami kluczowymi, w celu odnalezienia w wyszukiwarce interesujących ich informacji. Skuteczna reklama będzie wyświetlana pod takimi frazami kluczowymi, które są związane z Państwa branżą.
  • Geolokalizacja – kampanie linków sponsorowanych mogą zwiększyć swoją skuteczność poprzez zawężenie ich działania do konkretnych krajów, regionów czy nawet miast.
  • Jasny system rozliczeń – płatności są ponoszone tylko za konkretne korzyści. Koszty nie są zależne od ilości wyświetleń reklamy, ale od tego ile osób w nią kliknęło. W rezultacie opłaty ponoszone są nie za tych użytkowników, którzy obejrzeli reklamę, ale za tych, których ona zainteresowała i przeszli na promowaną witrynę.
  • Natychmiastowe efekty – linki sponsorowane doskonale zachęcają potencjalnych klientów do odwiedzin witryny. Po uruchomieniu kampanii jest ona natychmiastowo wyświetlana pod wskazanymi frazami kluczowymi w wyszukiwarce.
  • Pełna kontrola budżetu - w zależności od sytuacji, co miesiąc można zmieniać budżet przeznaczany na kampanię linków sponsorowanych. Ustalając maksymalny dzienny budżet kampanii mogą być Państwo pewni, iż założone na ten cel wydatki nie zostaną przekroczone.
  • Social Media Marketing – działania polegające na publikowaniu treści w odpowiednio dobranych pod kątem grup docelowych serwisach społecznościowych.

 

Przygotowując akcję linków sponsorowanych wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie naszych specjalistów. Traktujemy Państwa kampanię jako inwestycję i dlatego koncentrujemy się na zwrocie poniesionych kosztów (ROI – Return On Investment). Dokonujemy tego poprzez wybór i analizę najodpowiedniejszych fraz kluczowych, przygotowanie skutecznych kreacji reklamowych oraz ciągłą optymalizację kampanii na podstawie danych statystycznych.

 

Zapraszamy do kontaktu z Działem Sprzedaży EPRO w celu omówienia szczegółów oferty.

zamknij

REGULACJE DOTYCZĄCE PLIKÓW COOKIES
Witryna, którą właśnie odwiedzasz używa Cookies. Są one wykorzystywane m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy oraz statystycznych. Korzystanie z witryny, jeśli ustawienia przeglądarki nie zostały zmienione, będą one zapisane w urządzeniu, z którego przeglądasz witrynę. Szczegóły znajdują się w dziale Polityka Prywatności.